Zamknij
Kariera - Informacje

eRecruiter rozpoczyna ogólnopolską kampanię do rekruterów

Witold Sokołowski, 2012-06-20 10:54:07

Marka eRecruiter, należąca do Grupy Pracuj Solutions, rozpoczęła kampanię direct mailingową do rekruterów w całej Polsce. Informacje na temat systemu do rekrutacji on-line zostały wysłane na specjalnych opakowaniach Wafli Ryżowych SONKO.

Celem kampanii „Odchudź swoją skrzynkę e-mail” jest zwrócenie uwagi osób zajmujących się rekrutacją na to, że istnieją bardziej efektywne narzędzia do prowadzenia rekrutacji i komunikacji z kandydatami niż tradycyjny e-mail.

Takim rozwiązaniem jest system do rekrutacji on-line eRecruiter, działający w modelu SaaS (Software as a Service). Umożliwia on nie tylko szybkie zbieranie i selekcję aplikacji kandydatów według wcześniej określonych kryteriów, ale również możliwość ich przeszukiwania i porównywania. Ponadto, przy pomocy eRecruitera headhunterzy mogą publikować oferty w serwisach rekrutacyjnych, na stronie firmowej oraz w mediach społecznościowych, a także badać efektywność tych kanałów. Dzięki temu, że system funkcjonuje w „chmurze” rekrutujący mają do niego dostęp 24 godziny na dobę, z każdego miejsca, gdzie jest dostęp do sieci. Przy wsparciu eRecruitera przeprowadzono już ponad 20 tys. projektów rekrutacyjnych, na które rekruterzy otrzymali łącznie ponad 2 miliony aplikacji.

- Jakiś czas temu usłyszałem od naszej Klientki zdanie, które bardzo zapadło mi w pamięć: „Poczta mailowa służy nam wreszcie do komunikacji, a nie do rekrutacji”. Ta wypowiedź idealnie oddaje specyfikę systemu eRecruiter, która w prosty i szybki sposób pozwala na „odchudzenie” skrzynki e-mail każdego HR-owca. Stąd pomysł na promocję naszej usługi przy wsparciu dietetycznego produktu marki SONKO – wyjaśnia Marcin Sieńczyk, eRecruitment Solutions Director w Grupie Pracuj Solutions.

Za kreację i przebieg kampanii odpowiada dział marketingu Grupy Pracuj Solutions.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...