Zamknij
Kariera - Informacje

eRecruiter rozpoczyna ogólnopolską kampanię do rekruterów

Witold Sokołowski, 2012-06-20 10:54:07

Marka eRecruiter, należąca do Grupy Pracuj Solutions, rozpoczęła kampanię direct mailingową do rekruterów w całej Polsce. Informacje na temat systemu do rekrutacji on-line zostały wysłane na specjalnych opakowaniach Wafli Ryżowych SONKO.

Celem kampanii „Odchudź swoją skrzynkę e-mail” jest zwrócenie uwagi osób zajmujących się rekrutacją na to, że istnieją bardziej efektywne narzędzia do prowadzenia rekrutacji i komunikacji z kandydatami niż tradycyjny e-mail.

Takim rozwiązaniem jest system do rekrutacji on-line eRecruiter, działający w modelu SaaS (Software as a Service). Umożliwia on nie tylko szybkie zbieranie i selekcję aplikacji kandydatów według wcześniej określonych kryteriów, ale również możliwość ich przeszukiwania i porównywania. Ponadto, przy pomocy eRecruitera headhunterzy mogą publikować oferty w serwisach rekrutacyjnych, na stronie firmowej oraz w mediach społecznościowych, a także badać efektywność tych kanałów. Dzięki temu, że system funkcjonuje w „chmurze” rekrutujący mają do niego dostęp 24 godziny na dobę, z każdego miejsca, gdzie jest dostęp do sieci. Przy wsparciu eRecruitera przeprowadzono już ponad 20 tys. projektów rekrutacyjnych, na które rekruterzy otrzymali łącznie ponad 2 miliony aplikacji.

- Jakiś czas temu usłyszałem od naszej Klientki zdanie, które bardzo zapadło mi w pamięć: „Poczta mailowa służy nam wreszcie do komunikacji, a nie do rekrutacji”. Ta wypowiedź idealnie oddaje specyfikę systemu eRecruiter, która w prosty i szybki sposób pozwala na „odchudzenie” skrzynki e-mail każdego HR-owca. Stąd pomysł na promocję naszej usługi przy wsparciu dietetycznego produktu marki SONKO – wyjaśnia Marcin Sieńczyk, eRecruitment Solutions Director w Grupie Pracuj Solutions.

Za kreację i przebieg kampanii odpowiada dział marketingu Grupy Pracuj Solutions.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...