Zamknij
Kariera - Informacje

Menadżerowie PepsiCo Polska nagrodzeni za wyniki sprzedaży

Witold Sokołowski, 2012-06-20 10:58:56

Menadżerowie PepsiCo Polska, Michał Stańczyk i Krzysztof Ząbek, zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży na całym świecie. Laureatów zaproszono do głównej siedziby PepsiCo w Nowym Jorku, gdzie wzięli udział w uroczystej ceremonii rozdania nagród.

- W PepsiCo wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut, dlatego jesteśmy dumni z tegorocznych laureatów. – powiedział Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. Są to ludzie pełni pasji, którzy świetnie rozumieją zmieniające się potrzeby konsumentów, dzięki czemu obsługa klienta w naszej firmie stoi zawsze na najwyższym poziomie. To dzięki ich pracy i zaangażowaniu PepsiCo oferuje produkty najwyższej jakości – dodał Zein Abdalla.

Michał Stańczyk, Krajowy Kierownik ds. Handlu Zorganizowanego Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2005 r. Wielokrotnie awansując, w 2011 r. objął obecne stanowisko. Kierownik ma na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe, m.in. osiągnięcie rekordowych wyników w handlu nowoczesnym. Zarządzając kanałem sprzedaży dyskontowej wdrożył nowatorskie strategie współpracy, które zostały uznane za najlepsze przez PepsiCo Europe.

Krzysztof Ząbek, Krajowy Kierownik Sprzedaży DTS Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 1998 r., a od 2011 r. zajmuje obecne stanowisko. Jednym z jego największych sukcesów jest odwrócenie negatywnych tendencji rynkowych w kanale Presell i poprawienie zyskowności całego sektora, które udało się osiągnąć dzięki indywidualnemu podejściu do członków zespołu. Kierownik jest również autorem nowatorskich rozwiązań logistycznych w systemie sprzedaży. Dzięki jego pomocy, obsługa klienta jest zawsze na najwyższym poziomie.

Polacy znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie laureatów Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy. W tym roku, na całym świecie zostało nagrodzonych 226 pracowników z 50 krajów.

Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honour bazują na wynikach sprzedaży, jakości obsługi klienta oraz zdolnościach przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.

Na zdjęciu Michał Stańczyk.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...