Zamknij
Kariera - Informacje

Menadżerowie PepsiCo Polska nagrodzeni za wyniki sprzedaży

Witold Sokołowski, 2012-06-20 10:58:56

Menadżerowie PepsiCo Polska, Michał Stańczyk i Krzysztof Ząbek, zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży na całym świecie. Laureatów zaproszono do głównej siedziby PepsiCo w Nowym Jorku, gdzie wzięli udział w uroczystej ceremonii rozdania nagród.

- W PepsiCo wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut, dlatego jesteśmy dumni z tegorocznych laureatów. – powiedział Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. Są to ludzie pełni pasji, którzy świetnie rozumieją zmieniające się potrzeby konsumentów, dzięki czemu obsługa klienta w naszej firmie stoi zawsze na najwyższym poziomie. To dzięki ich pracy i zaangażowaniu PepsiCo oferuje produkty najwyższej jakości – dodał Zein Abdalla.

Michał Stańczyk, Krajowy Kierownik ds. Handlu Zorganizowanego Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2005 r. Wielokrotnie awansując, w 2011 r. objął obecne stanowisko. Kierownik ma na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe, m.in. osiągnięcie rekordowych wyników w handlu nowoczesnym. Zarządzając kanałem sprzedaży dyskontowej wdrożył nowatorskie strategie współpracy, które zostały uznane za najlepsze przez PepsiCo Europe.

Krzysztof Ząbek, Krajowy Kierownik Sprzedaży DTS Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 1998 r., a od 2011 r. zajmuje obecne stanowisko. Jednym z jego największych sukcesów jest odwrócenie negatywnych tendencji rynkowych w kanale Presell i poprawienie zyskowności całego sektora, które udało się osiągnąć dzięki indywidualnemu podejściu do członków zespołu. Kierownik jest również autorem nowatorskich rozwiązań logistycznych w systemie sprzedaży. Dzięki jego pomocy, obsługa klienta jest zawsze na najwyższym poziomie.

Polacy znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie laureatów Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy. W tym roku, na całym świecie zostało nagrodzonych 226 pracowników z 50 krajów.

Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honour bazują na wynikach sprzedaży, jakości obsługi klienta oraz zdolnościach przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.

Na zdjęciu Michał Stańczyk.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...