Zamknij
Kariera - Informacje

Pierwsza edycja programu stażowego „Tolerate Genius”

Witold Sokołowski, 2014-05-17 23:27:39

Ruszyła pierwsza edycja programu stażowego „Tolerate Genius” organizowanego przez Ogilvy & Mather. Program ten – zainicjowany przez warszawskie biuro agencji i wspierany przez samego Worldwide Chairman and CEO of Ogilvy & Mather Milesa Younga – będzie wspierać utalentowanych studentów kierunków humanistycznych i artystycznych polskich uczelni.

Pierwszym etapem tegorocznej edycji „Tolerate Genius” jest konkurs, w którym główną nagrodą jest wyjazd na staż w Ogilvy & Mather w Nowym Jorku oraz oferta pracy w polskim oddziale Agencji. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą w dniach 19 maja – 6 czerwca br. Szczegóły na temat „Tolerate Genius“ oraz zadanie konkursowe dostępne są na stronie www.tolerategenius.pl.

„To zaszczyt, że tak prestiżowe Uczelnie przyjęły zaproszenie do naszego Programu. Jesteśmy absolutnie przekonani, że wśród studentów tych kierunków znajdziemy naprawdę otwarte głowy, które zaskoczą nas swoją wizją zadania konkursowego. Chciałabym szczególnie podziękować panu Rektorowi Pawłowi Nowakowi z warszawskiego ASP, pani Dziekan Alicji Panasiewicz z UP w Krakowie oraz panu Dziekanowi Januszowi Adamowskiemu, profesorowi Olędzkiemu i całemu Instytutowi Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, za ich zaangażowanie i wsparcie” – powiedziała Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather.

„Tolerate Genius ma na celu zwrócenie uwagi na kwestie kreatywności oraz pokazanie młodym osobom, że reklama to branża, w której mogą się realizować. Chcemy mieć pewność, że najlepsi przedstawiciele młodego pokolenia będą mieli szanse rozwijać swoje talenty w naszej branży. Dzięki programowi mamy nadzieję wyłonić ambitnych, kreatywnych i otwartych na świat ludzi, którzy będą mieli okazję pracować w Ogilvy & Mather ramię w ramię z najlepszymi” – dodaje Wojciech Putrzyński, Managing Director Ogilvy & Mather Advertising.

„Jeśli miałbym dać wskazówki jak przygotować zgłoszenie to przede wszystkim trzeba myśleć niesztampowo, mieć otwartą głowę i nie bać się ryzykować. Poszukujemy osób na stanowiska: Art director i Copywriter. Od tych pierwszych będziemy wymagać nieskrępowanej wyobraźni wizualnej i rozpieszczonego pięknem oka. U tych drugich będziemy zwracać uwagę na łatwość formułowania myśli w piśmie oraz giętkość języka. Swobodne poruszanie się w przestrzeni nowych mediów i Internetu oraz umiejętność obsługi oprogramowania graficznego Adobe może być sporym plusem” – wyjaśnia Maciek Marasek, Dyrektor Kreatywny Ogilvy & Mather Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...