Zamknij
Kariera - Informacje

Poznań daje pracę profesjonalistom! Rusza kampania promocyjna Miasta Poznań

Paweł Gębusiak, 2012-11-30 13:08:44

Rusza kampania „Poznań daje pracę”. Działania podjęte przez Miasto Poznań mają zachęcić specjalistów z całego kraju do podjęcia pracy w stolic Wielkopolski. Uruchomiona platforma www.poznandajeprace.pl pomoże zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom poszukującym zatrudnienia. Ogólnopolska kampania promująca akcję obejmuje outdoor, działania w prasie, radio oraz Internecie.

Poznań stawia na rozwój gospodarki oraz współpracę z lokalnymi firmami. Dlatego też najważniejsze spółki działające w stolicy Wielkopolski (np. Solar, Solaris, Nivea, Volkswagen, Grupa Allegro, Komputronik) w ramach współpracy z Miastem stworzyły projekt Konsorcjum Marki Poznań. Innym działaniem związanym z poznańską przedsiębiorczością jest kampania „Poznań daje pracę”. Ogłoszenia wielu poznańskich pracodawców, w tym i partnerów miasta, poszukujących specjalistów w swoich dziedzinach, znalazły się na stronie www.poznandajeprace.pl.

Uruchomienie strony internetowej łączącej specjalistów z różnych branż z największymi firmami w mieście i okolicy to działanie prorynkowe. Miasto Poznań ma w tej chwili najniższą stopę bezrobocia, ale jak wskazują inwestorzy w Poznaniu pojawia jest coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów. Kampania „Poznań daje pracę” ma wesprzeć przedsiębiorców w znalezieniu profesjonalnej kadry dla swoich działań. – mówi Ryszard Grobelny, Prezydent Miasta Poznania.

Kampania reklamowa promująca akcję „Poznań daje pracę” potrwa do 21 grudnia. Realizowana w prasie, radio i na outdoorze trafi do odbiorców m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze.

Poznań słynie z gospodarności. Firmy z Poznania to często ogólnopolscy liderzy w swojej branży. By utrzymać się wśród największych inwestorów w kraju, firmy te muszą zatrudniać najlepszych specjalistów z całej Polski. Kampania „Poznań daje pracę” ma więc zasięg ogólnokrajowy.

Inwestorzy, wybierając lokalizacje pod swoje nowe projekty, preferują miejsca, gdzie są dostępni dobrze wykwalifikowani pracownicy. Polski rynek pracy charakteryzuje się jednak niską mobilnością - tj. pracownicy są mało skłonni do przeprowadzki za pracą. Projekt Miasta Poznań wychodzi naprzeciw temu problemowi. – mówi Paweł Bochniarz, Dyrektor działu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu w PwC Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...